Umieść tu swoje produkty.

Twój koszyk jest pusty.

Nie masz produktów do porównania.

Szukaj


Zwroty


Chcesz dokonać zwrotu?


Zakupione przedmioty można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Spersonalizowane produkty nie podlegają wymianom ani zwrotom. Np. produkty z nadrukiem, bez znaczenia jakiej kategorii, nie podlegają wymianom. Duńskie prawo konsumenckie, paragraf 18, pkt. 2 nr. 3. Prawo do zwrotu jest anulowane gdy produkt został użyty w sposób, który obniża jego wartość.


Zwroty


Twoja paczka jest dla nas bardzo ważna! Dlatego wszystkie zwracane zamówienia mogą być śledzone. W Twojej paczce powinna znajdować się etykieta zwrotna od GLS. Jeśli jednak nie możesz jej odnaleźć, nową możesz ściągnąć tutaj: https://goo.gl/EMoUvw , użycie etykiety zwrotnej kosztuje jedyne 29zł, kwota zostanie pobrana po otrzymaniu przesyłki.

Paczka powinna zostać przekazana odpowiedniemu kurierowi, pamiętaj, żeby zachować paragon, który jest potwierdzeniem, że paczka została wysłana.


Wymiana lub zwrot pieniędzy


Dokonując zwrotu, wykorzystaj załączony formularz w którym zostaniesz poproszony o wypełnienie odpowiednich szczegółów dotyczących zwrotu. Możesz wybrać czy chcesz otrzymać inny rozmiar, kupon rabatowy lub zwrot pieniędzy. Jeśli produkt został wyprzedany, zostanie wysłany kupon rabatowy jeśli klient nie wyrazi chęci otrzymania czego innego.

Pamiętaj, że możesz dokonać tanich zwrotów, dzięki naszym etykietom zwrotnym.


Zwrot ekspresowy


Jeśli chcesz dokonać wymiany, tak szybko jak to tylko możliwe i mieć pewność, że Twój rozmiar/kolor nie zostanie wyprzedany, możesz zamówić nowy rozmiar lub produkt i odesłać „niechciany” z naszą etykietą zwrotną za jedyne 29zł. W ten sposób masz pewność, że Twój zwrot zostanie przetworzony ekspresowo, a ty otrzymasz np. nowy rozmiar tak szybko jak to tylko możliwe.

W innym wypadku możesz czekać z zamówieniem nowego rozmiaru aż dokonamy zwrotu pieniędzy.


Informacje ogólne


Czas przetwarzania to zazwyczaj 5-7 dni roboczych od otrzymania przesyłki. W paczce zawsze powinien znajdować się formularz zwrotny, jeśli jednak go zgubisz, możesz pobrać go tutaj

Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy na inne konto niż to z którego zostało opłacone zamówienie. Jeśli zakup został opłacony przy użyciu karty podarunkowej, po zwróceniu produktu zostanie przyznana nowa karta podarunkowa/kod rabatowy.