Umieść tu swoje produkty.

Twój koszyk jest pusty.

Nie masz produktów do porównania.

Szukaj

Regulamin

 

Dostawa

Możesz dokonać opłaty za pomocą karty. Możesz użyć następujących kart: Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro i American Express. Korzystając z karty debetowej, bank zarezerwuje odpowiednią kwotę na twoim koncie, a my nie pobierzemy pieniędzy z twojego konta przed wysłaniem produktu. Podczas użycia karty debetowej, niewielka opłata zostanie dodana do zamówienia. Zamówienie jest wysyłane w przeciągu 1-4 dni roboczych. Wyjątkiem są produkty, które znajdują się na stanie w zewnętrznych magazynach. Czas dostawy przesyłek w Europie wynosi 3-7 dni roboczych od wysłania przesyłki. Wszystkie zamówienia realizowane są przez kurierów DPD. 

Wszystkie produkty dostepne są aż do wyczerpania zapasów. Na Hshop.pl wyświetlane są jedynie dostępne produkty, oznacza to, że produkt będzie wyświetlony na stronie internetowej jedynie gdy jest on dostępny w naszym lokalnym, lub zdalnym magazynie albo gdy jest w trakcie dostarczania od producenta. W przypadku zamówienia dostępnych produktów lub produktów oznaczonych jako w dostawie od producenta, Hshop.pl zastrzega sobie prawo do wysyłki w częściach lub dopiero gdy wszystkie produkty będą dostępne. Zastrzeżenia mogą być wnoszone w przypadku produktów, które już dłużej nie są dostępne, pomyłek w cenie, błędów w druku, i/lub pomyłkach w opłatach. Masz możliwość otrzymania przesyłki prosto pod twoje drzwi. 

 

Prawo do zwrotu - Prawo do anulowania

W przypadku gdy produkt nie spełni twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeśli zdecydujesz się dokonać zwrotu produktu, musisz zwrócić go w takim samym stanie i ilości w jakim został on otrzymany. Oznacza to, że produkt nie może nosić śladów użytkowania oraz mycia. Ważne jest żeby przesyłka została zapakowana w oryginalne opakowanie w którym produkt został wysłany lub został bezpiecznie zapakowany w torbę lub pudełko, żeby formularz zwrotu lub taśma nie została przyklejona bezpośrednio do oryginalnego opakowania np. pudełka do butów. Prawo do zwrotu nie będzie obowiązywalo gdy produkt zostanie użyty w taki sposób, który znacząco obniży jego wartość. Jeśli produkt zostanie użyty lub umyty, jego wartość obniży się o 50% lub więcej i w każdym przypadku zwrot pieniędzy będzie zależał od tego czy produkt nadaje się do dalszej sprzedaży.

Żeby dokonać zwrotu należy wykorzystać załączony formularz zwrotu. Zwrot produktów jest darmowy, pobierana jest jednak opłata administracyjna w wysokości 23zł. W przypadku zwrotów odnosimy się do załączonego formularza zwrotów. Formularz musi zostać wypełniony i wysłany wraz ze zwracanymi przedmiotami. Kwota zakupu, wyłączając opłatę administracyjną, zostanie przelana na twoje konto w przeciągu 10-14 dni roboczych. Jeśli wpłata została dokonana z użyciem karty kredytowej lub debetowej, odpowiednia kwota zostanie zwrócona na twoje konto lub jesli wyrazisz chęć, otrzymasz voucher. Przesyłka może również zostać zwrócona poprzez odmówienie przyjęcia jej lub natychmiastowe odesłanie przesyłki na adres zwrotny.

 

Wymiany

Jeśli produkt nie sprosta twoim wymaganiom lub jeśli rozmiar nie będzie odpowiedni, możesz go zwrócić w przeciągu 30 dni, licząc od dnia otrzymania produktu. Jednakże, musimy zostać o tym poinformaowani w przeciągu 14 dni. W przypadku zwrotu produktu, musisz dołączyć formularz zwrotu. Zwrot wszystkich przesyłek jest darmowy, jednakże zostanie pobrana opłata administracyjna w wysokości 30zł. W przypadku zwrotów odsyłamy Cię do załączonego formularza zwrotów. Formularz powinen zostać wypełniony i załączony do zwracanych produktów. Wszystkie zasady odnośnie pakowania oraz wysyłki odnoszą się również do wymian. W międzyczasie można złożyć zamówienie na produkt, który chce się otrzymać w zamian, w celu przyspieszenia całego procesu.

Kwota zakupu z wyłączeniem opłaty administracyjnej zostanie przelana na twoje konto bankowe w przeciągu 10-14 dni roboczych, po otrzymaniu twojej przesyłki. Jeśli opłata została dokonana za pomocą karty kredytowej lub debetowej, odpowiednia kwota zostanie przelana spowrotem na twoje konto bankowe. 

 

Dane osobowe podczas zakupów

Podczas dokonywania zakupu na naszej stronie internetowej, zbieramy twoje dane osobiste. Informacje, które zachowujemy zawierają Twoje imię, nazwisko, Twój adres oraz e-mail. Informacje te nie są zaszyfrowane podczas przechowywania i przesyłania. Robiąc zakupy na naszej stronie internetowej, akcpetujesz to, że zapewniamy Ci możliwość dodania informacji osobistych drogą mailową lub telefonicznie. Oznacza to, że Twoje dane osobiste są publicznie dostępne i można uzyskać do nich dostęp znając Twój numer telefonu lub adres e-mail. W celu usunięcia swoich danych osobistych, skontaktuj się z naszą obsługą klienta.

Infromacje o kartach kredytowych są zaszyfrowane. Nie przechowujemy danych z twojej karty kredytowej. Podając nam swój adres e-mail lub numer telefonu, akcpetujesz, że będziemy mogli skontaktować się z Tobą mailowo lub poprzez SMS, w sprawie Twojego zamówienia lub oferty handlowej. Należy zwrócić uwagę, że używając naszej strony internetowej akcpetujesz naszą politykę prywatności (“treating your data”) oraz wykorzystanie przez nas plików cookies. Podczas dokonywania płatności kartą, dane są zaszyfrowane (SSL) i jedynie PBS ma do nich dostęp. Pieniądze zostaną pobrane z Twojej karty natychmiast po przetworzeniu zamówienia i zostaną wysłane kurierem DPD .

 

Karty upominkowe i akcje promocyjne

Korzystanie z kart upominkowych, wymaga zaakceptowania poniższych zasad. Termin ważności elektronicznej karty upominkowej wygasa po dwóch latach. Maksymalna kwota jaka może znajdować się na karcie upominkowej to 500 €. Nie bierzemy odpowiedzialności za zgubione, zniszczone, skradzione lub dezaktywowane karty upominkowe. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany tych postanowień. Karta upominkowa lub kod rabatowy, uznawane są za płatność, część płatności lub zniżkę podczas dokonywania zakupów na naszej stronie internetowej. Wydana kwota, zostanie pobrana ze stanu konta karty upominkowej, jeśli na karcie pozostaną dostępne środki, będą one widoczne na rachunku. Karty upominkowe nie mogą zostać wykorzystane do zakupu innych kart upominkowych. O stanie karty upominkowej można się dowiedzieć poprzez skontaktowanie się z obsługą klienta, podając kod Twojej karty upominkowej.

 

Roszczenia dotyczące jakości

W Hshop.pl każdy produkt zostaje sprawdzony przed wysyłką. Jeżeli jednak dostarczony produkt będzie wadliwy, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Twoja sprawa zostanie rozpatrzona w przeciągu 24 godzin (wykluczając weekedny) i zostanie przesłany Ci formularz zwrotny. Formularz zwrotny należy przesłać wraz ze zwracanymi przedmiotami. Nie jest to wymagane, lecz znacznie przyspiesza proces rozpatrywania sprawy i wysyłki przedmiotu.

Podczas robienia zakupów na Hshop.pl, masz 24 miesiące na skorzystanie z prawa do wniesienia skargi. Oznacza to, że produkt może zostać naprawiony, wymieniony, możesz otrzymać zwrot pieniędzy lub zniżkę na zakupy. Wymogiem jest żeby roszczenie było prawidłowe, a wady produktu nie były wynikiem nieprawidłowego użytkowania. Produkty zwracane z roszczeniem dotyczącym jakości, zostaną naprawione lub wymienione w przeciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Jeśli dany produkt nie będzie dostępny na stanie, zwrócimy pieniądze w przeciągu 7 dni roboczych.

Musisz zgłosić roszczenie dotyczące jakości, "w rozsądnym czasie" od wykrycia wady. Roszczenie, zgłoszone dwa miesiące po odkryciu wady, będzie uznane za nieaktualne, zgłoszone wcześniej, będzie uznane za aktualne.

Jeśli roszczenie dotyczące jakości, będzie prawidłowe, zwrócimy poniesione koszty przesyłki lub prześlemy etykietę zwrotną. 

Podczas zwrotu produktu prosimy o możliwie jak najbardziej szczegółowy opis wady. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. 

Zwracane produkty muszą być zawsze prawidłowo i bezpiecznie zapakowane. Pamiętaj żeby zachować rachunek z kosztem przesyłki, żebyśmy mogli zwrócić poniesione koszty.

*Hshop.pl, nie bierze odpowiedzialności za różnice w kolorystyce produktów lub roszczenia, powstałe w wyniku używania pralki lub środków myjących.

 

Adres zwrotny dla DPD:

HSHOP A/S

Eksportvej 1
8653 Them
Danmark

 

Reklamacje

W przypadku sporów dotyczących zakupu lub produktu, możesz skierować pisemną skargę na adres info@hshop.pl.  Wszelkie spory, które mogą powstać między hshop.pl a użytkownikiem końcowym podlegają duńskiemu prawodawstwu. 

 

Marketing

W każdej chwili możesz anulować czynności związane z Hshop.pl, poprzez napisanie maila do obsługi klienta. Jeśli nie chcesz otrzymywać od nas informacji handlowych drogą mediową, możesz z nich w każdej chwili zrezygnować. Jeśli masz wątpliwości, jak to zrobić, skontaktuj się z działem obsługi klienta.

 

Inne

Twój koszyk jest zapisywany po rejestracji na stronie internetowej. W ten sposób Twój koszyk zostanie wysłany pocztą elektroniczną, jeśli nie zrealizujesz swojego zamówienia.

Musisz mieć ukończone 18 lat żeby korzystać z Hshop.pl . Wymagane jest pozwolenie rodziców lub opiekunów prawnych gdy masz poniżej 18 lat. 

W przypadku dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami na info@hshop.pl